Termeni și condiții
1.DISPOZITII INTRODUCTIVE1.1. Termenii si conditiile prezente prevad drepturile si obligatiile reciproce ale partilor contractante care decurg din sau in baza contractului de vanzare-cumparare incheiat la distanta intre Vanzatorul societatea comerciala Westlogic s.r.o. cu sediul în Opava, Olomoucká 267/29, Republica Cehă, Cod unic de identificare: 28637372, Societatea este înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Ostrava, Secțiunea C, Anexa 36070 si persoana fizica care in calitate de Cumparator achizitioneaza prin intermediul magazinului online operat de vanzator pe pagina web situate la adresa de internet www.zuty.ro (in continuare denumita „pagina web“).
1.2. Dispozitiile derogatorii de la termeni si conditii pot fi stabilite in contractul de vanzare-cumparare. Masurile de derogare din contractul de vanzare-cumparare au prioritate in fata dispozitiilor din cadrul termeniilor si conditiilor.
1.3. Termenii si conditiile pot fi modificate sau completate de catre vanzator. Prin prezenta dispozitie nu sunt atinse drepturile si obligatiile stabilite in versiunea aplicabila la data efectuarii comenzii.
1.4. Produsele comercializate pe website-ul www.zuty.ro sunt pachete de pictură de tipul pictură pe numere.
2.CONT UTILIZATOR
2.1. La inregistrarea pe pagina web in vederea efectuarii comenzii, cumparatorul este obligat sa completeze date corecte si adevarate. Cumparatorul este obligat sa actualizeze orice modificare a datelor introduse in contul de utilizator. Datele introduse de catre cumparator in contul de utilizator si in timpul comenzii bunurilor sunt considerate corecte de catre vanzator, acesta neputand fi tinut sa raspunda pentru folosirea acestora in procesarea si livrarea bunurilor comandate.
2.2. Cumparatorul este obligat sa pastreze confidentialitatea cu privire la informatiile necesare pentru accesul in contul lui de utilizator.
2.3. Cumparatorul nu are dreptul sa permita utilizarea unui cont utilizator tertelor persoane.
3.INCHEIEREA CONTRACTULUI DE VANZARE-CUMPARARE
3.1. Orice prezentare a produselor plasate pe pagina web a magazinului are caracter informativ si nu presupune intemeierea unui raport juridic intre vanzator si vizitatorul paginii, in lipsa comenzii ferme a acestuia de cumparare.
3.2. Pagina web a magazinului cuprinde informatii despre produse, inclusiv preturile individuale ale produselor si costurile privind returnarea marfii, in cazul in care aceste produse prin natura lor nu pot fi returnate in mod normal prin posta. Preturile produselor raman in vigoare pe perioada afisarii acestora pe pagina web a magazinului. Prin aceasta dispozitie nu este limitata posibilitatea vanzatorului de a incheia un contract de vanzare-cumparare in conditii negociate in mod individual.
3.3. Pagina web a magazinului, de asemenea contine informatii privind costurile asociate cu ambalarea si livrarea produselor valabile doar in cazurile in care produsele sunt livrate pe teritoriul Romaniei.
3.4. Pentru comanda produselor, cumparatorul va completa un formular de comanda pe pagina web a magazinului. Formularul de comanda contine informatii in special despre:
- produsele comandate;
- modalitatea de plata a pretului de achizitie;
- datele despre modalitatea de livrare dorita a produselor comandate si,
- informatii privind costurile legate de livrarea produselor.
3.5. Inaintea transmiterii comenzii vanzatorului, cumparatorului ii este permis sa-si controleze si sa modifice datele pe care cumparatorul le-a adaugat in comanda, cu posibilitatea cumparatorului de a constata şi corecta greselile aparute in timpul introducerii datelor in comanda. Datele introduse in comanda sunt considerate corecte de catre vanzator. Vanzatorul, fara intarziere, dupa primirea comenzii ii va confirma cumparatorului primirea acesteia prin posta electronica,pe adresa de e-mail a cumparatorului introdusa in contul de utilizator sau in comanda.
3.6. Vanzatorul are intotdeauna dreptul, in functie de natura comenzii (cantitatea produselor, cuantumul pretului de achizitie, costurile estimate pentru transport), sa-i solicite cumparatorului confirmare suplimentara a comenzii (de ex.: in scris sau telefonic).
3.7. Raportul juridic dintre vanzator si cumparator ia nastere prin transmiterea acceptarii comenzii, care este transmisa de vanzator cumparatorului prin posta electronica la adresa de e-mail comunicata de cumparator.
3.8. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
3.9. Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de vanzator, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre cumparator, pe pagina web sunt incomplete si/sau incorecte;
3.10. In cazul in care un produs comandat si platit de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.
3.11. Cumparatorul este de acord cu folosirea mijloacelor de comunicare la distanta pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare. Costurile suportate de cumparator prin folosirea mijloacelor de comunicare la distanta in legatura cu incheierea contractului de vanzare-cumparare sunt suportate de acesta.
4.PRETUL PRODUSELOR SI CONDITII DE PLATA
4.1. Pretul produselor si eventualele cheltuieli legate de livrarea acestora, conform contractului de vanzare-cumparare, cumparatorul le poate achita vanzatorului prin urmatoarele modalitati:
ransfer bancar în contul vânzătorului IBAN DE15850501000506016536 BIC WELADED1GRL, Sparkasse Oberlausitz- Niederschlesien HRA 3557 la Tribunalul din Dresda (CUI. Dresda (CUI. 170 684 374); (denumit în continuare „Contul vânzătorului”);
plata fără numerar prin intermediul unui portal de plată;
plata cu cardul.
4.2. Impreuna cu pretul de achizitie, cumparatorul este obligat sa achite costurile legate de livrarea produselor in cuantumul cuvenit. Vanzatorul are dreptul ca prin politica sa comerciala sa decida includerea cheltuielilor legate de ambalarea si livrarea produselor in pretul acestora afisat pe pagina web a magazinului.
4.3. In cazul platilor bancare, pretul de achizitie este scadent in momentul lansarii comenzii.
4.4. In cazul platilor bancare, obligatia cumparatorului de a achita pretul de achizitie este indeplinita in momentul creditarii sumei aferente in contul vanzatorului.
4.5. Eventualele reduceri din pretul produselor, oferite de vanzator cumparatorului sunt afisate pe pagina web a magazinului.
5.RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE-CUMPARARE
5.1.Cumpărătorul ia la cunoștință că nu este posibilă exercitarea dreptului de retragere pentru livrarea produselor care au fost modificate conform indicațiilor cumpărătorului sau pentru acesta, pentru livrarea de produse perisabile, precum și de produse care au fost amestecate iremediabil cu alte articole după livrare, în cazul livrării unor produse în ambalaje sigilate, pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu se pot returna din motive de igienă, pentru livrarea de înregistrări audio sau video sau de programe de calculator, al căror ambalaj original este deteriorat.
5.2. În cazul în care nu este vorba de o situație menționată la articolul 5.1 din Termeni și condițiile generale de afaceri sau un alt caz în care nu se aplică dreptul de retragere, cumpărătorul are dreptul de a exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea produselor. Dacă în contractul de vânzare-cumpărare există mai multe tipuri de articole, acest termen este valabil de la data primirii ultimei livrări a produsului. Notificarea privind exercitarea dreptului de retragere trebuie transmisă vânzătorului în termenul indicat în paragraful anterior. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, cumpărătorul trebuie să folosească modelul de formular pus la dispoziție de vânzător, care este anexat termenilor și condițiilor generale de afaceri. Revocarea poate fi transmisă de către cumpărător la adresa sediului vânzătorului sau la adresa de e-mail a vânzătorului.
5.3. Contractul de vânzare-cumpărare este reziliat de la început prin dreptul de retragere în conformitate cu articolul 5.2 din Termenii și condițiile generale de afaceri. Produsele trebuie returnate vânzătorului de către cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de transmiterea notificării privind retragerea din contractul de vânzare-cumpărare. În cazul în care cumpărătorul invocă dreptul de revocare, cumpărătorul suportă costurile asociate returnării produselor către vânzător, chiar dacă acestea nu pot fi returnate prin poștă în mod standard.
5.4. În cazul retragerii în conformitate cu articolul 5.2 din Termenii și condițiile generale, vânzătorul va rambursa cumpărătorului suma de bani preluată de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la retragere, în același mod în care vânzătorul a primit-o de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna către cumpărător prestația furnizată de cumpărător în momentul returnării bunurilor sau în alt mod, dacă cumpărătorul este de acord și nu suportă niciun cost suplimentar. În cazul în care cumpărătorul face uz de dreptul de retragere, vânzătorul nu este obligat să îi returneze cumpărătorului banii primiți înainte ca acesta să returneze produsele sau să trimită dovada returului produselor către vânzător.
5.5. Vânzătorul este îndreptățit să compenseze unilateral dreptul la despăgubiri pentru deteriorarea bunurilor cu dreptul cumpărătorului la rambursarea prețului de cumpărare.
5.6. În cazurile în care cumpărătorul are dreptul de a exercita dreptul de retragere, vânzătorul este, de asemenea, îndreptățit să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare în orice moment, până la preluarea bunurilor de către cumpărător. În acest caz, vânzătorul va returna prețul de achiziție imediat în contul specificat de cumpărător.
5.7.În cazul în care cumpărătorul primește un cadou împreună cu produsele, convenția de cadou între vânzător și cumpărător se încheie cu condiția, dacă se aplică dreptul de revocare, convenția își pierde efectul, iar cumpărătorul este obligat să returnează cadoul.
6.TRANSPORTUL SI LIVRAREA MARFII
6.1. Dacă mijlocul de transport este contractat la cererea explicită a cumpărătorului, cumpărătorul suporta riscul și costurile suplimentare asociate acestui mijloc de transport.
6.2. În cazul în care, conform contractului de vânzare-cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze produsele la adresa specificată de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia produsele la livrare.
6.3. În cazul în care din motive imputabile cumpărătorului este necesară livrarea produselor în mod repetat sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să suporte costurile asociate livrării repetate a produselor. Este vorba despre costuri legate de o altă metodă de expediere.
6.4. Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului produselor în momentul primirii produselor de la curier, și în cazul oricăror defecte, să anunțe imediat curierul. În cazul unei nereguli în ceea ce privește ambalajul, care indică accesul neautorizat la colet, cumpărătorul nu trebuie să accepte preluarea coletului de la curier.
6.5. Alte drepturi și obligații ale părților legate de transportul produselor pot fi reglementate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă acestea au fost formulate de către vânzător.
7.DREPTURI CARE DECURG DIN DEFECTE DE EXECUTARE
7.1. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din defectele de executare sunt conforme cu reglementările generale obligatorii relevante.
7.2. Vânzătorul este responsabil față de cumpărător, ca produsele să intre în posesia cumpărătorului fără defecte. Este responsabilitatea vânzătorului față de cumpărător pentru faptul că, în momentul în care cumpărătorul preia produsele, acestea să prezinte următoarele caracteristici:
7.2.1. Produsele au caracteristicile convenite de cele două părți și caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau cele așteptate de cumpărător, având în vedere natura produselor și publicitatea acestora, în măsura în care nu s-a convenit altfel.
7.2.2. Produsele sunt adecvate scopului specificat de vânzător sau scopului pentru care acestea sunt utilizate de obicei.
7.2.3. Produsele corespund șablonului sau modelului convenit în ceea ce privește calitatea și grafica, în măsura în care calitatea sau grafica au fost alese conform unui șablon sau model convenit.
7.2.4. Produsele au cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare.
7.2.5. Produsele corespund reglementarilor legale.
7.3. Prevederile articolului 7.2 din Termenii și condițiile generale nu se aplică produselor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care s-a convenit un preț mai mic, din cauza uzurii produselor cauzate de utilizarea normală a acestora, produselor uzate pentru un defect corespunzător nivelului de utilizare sau uzură de către cumpărător sau dacă uzura rezultă din natura produselor.
7.4. Dacă defectul devine evident în termen de șase luni de la primire, produsele vor fi considerate defecte în momentul primirii. Cumpărătorul este îndreptățit să exercite dreptul de a raporta un defect al unui produs de larg consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire.
7.5. Cumpărătorul își exercită drepturile ce decurg din defecte de executare față de vânzător, la adresa punctului de lucru, acolo unde este posibilă primirea reclamației legate de produse vândute sau la sediul social al firmei sau sediului central.
7.6. Alte drepturi și obligații ale părților în legătură cu răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate prin procedura de reclamații a vânzătorului.
8.SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR
8.1. Solutionarea reclamatiilor cumparatorilor o asigura vanzatorul prin intermediul adresei de contact (info@zuty.ro). Informatii privind solutionarea reclamatiei cumparatorului, vanzatorul o va trimite la adresa electronica a cumparatorului.
8.2. Pentru solutionarea amiabila a litigiilor cumparatorilor care rezulta din contractul de vanzare-cumparare este competenta instanta judecatoreasca potrivit Codului de procedura civila.
9.PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Operatorul prelucrează datele cu caracter personal ale solicitanților și clienților în conformitate cu Regulamentul (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016, Legea nr. 480/2004 Zona de protecție și alte prevederi legale în vigoare din Republica Cehă și Uniunea Europeană. Mai multe informații sunt disponibile la pagina GDPR.
Cumpărătorul confirmă că datele personale furnizate sunt corecte și că a fost informat că furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară.
9.1. Scopul relațiilor comerciale (clienți/furnizori)
În vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale, prelucrăm următoarele date cu caracter personal pe o perioadă de maxim 10 ani de la efectuarea ultimei părți a serviciului contractual, cu excepția cazului în care o altă reglementare legală impune păstrarea documentelor contractuale pe o perioadă mai lungă:
Nume, prenume, titlu, data nașterii, rezidența permanentă, adresa de contact, e-mail, telefon, fax, detalii bancare, firma, comanda, factura, comunicarea cu clientul, reclamație (număr comandă, nume, prenume, e-mail, eroare, fotografie), număr de cont, suma rambursată.
9.2. Scopul marketingului direct
Conform unui interes legitim, procesăm următoarele date cu caracter personal timp de maxim 2 ani de la încheierea relației contractuale, cu excepția cazului în care îți exerciți dreptul la opoziție la prelucrarea datelor cu caracter personal, printr-un clic pe linkul din subsolul fiecăruia dintre e-mailurile noastre:
Nume și prenume, adresa de e-mail, angajator, deschiderea e-mailului prin link-ul din e-mail.
9.3. Scopul evidențelor contabile și fiscale
Pentru a ne îndeplini obligațiile legale, procesăm documente fiscale și de contabilitate timp de 10 respectiv 5 ani.
9.4. Categorii de destinatari
Destinatarii sunt în categorii precum: administrare IT, Cloud-Software, Hosting, companii de feedback, servicii financiare și servicii de transport.
9.5. Drepturile clienților
Pentru a-ți proteja datele personale, îți poți exercita drepturile în mod gratuit:
Dreptul de acces – dacă dorești să afli ce date personale deține compania noastră despre tine.
Dreptul la corectare - dacă informațiile pe care le-ai furnizat sunt inexacte ori s-au modificat, poți solicita oricând o corectare a informațiilor tale personale.
Dreptul la ștergere - pentru exercitarea acestui drept vom șterge orice date cu caracter personal despre tine pe care le identificăm ca fiind inutile (fără un scop legal) sau ilegale. Dreptul la ștergere se exercită automat și atunci când perioada de stocare a datelor cu caracter personal a expirat, îți retragi consimțământul sau acceptăm exercitarea dreptului tău de opoziție la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Dreptul la restricționarea prelucrării - dacă dorești să îți aperi drepturile și compania noastră nu îndeplinește cerințele tale în exercitarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, îți poți exercita dreptul la restricționarea prelucrării și nu vom folosi datele tale cu caracter personal decât dacă acest lucru este cerut de lege. Te vom anunța dacă decidem să îți folosim în continuare datele.
Dreptul la portabilitatea datelor - în cazul în care ne-ai furnizat date pe baza consimțământului sau în scopurile contractului, suntem obligați ca la cererea ta să transmitem acele date în formă electronică către tine sau către destinatarul specificat de tine.
Dreptul la opoziție – împotriva prelucrării datelor cu caracter personal pe baza unui interes legitim (de exemplu, protecția proprietății sau apărarea drepturilor), dacă acestea îți încalcă drepturile și libertățile.
Dreptul de a depune o reclamație - fie la angajatul nostru autorizat, fie la autoritatea de supraveghere.
10.DISPOZITII FINALE
10.1. Dacă relația specificată în contractul de vânzare-cumpărare conține un element internațional (străin), părțile sunt de acord că relația se supune legislației din Republica Cehă. Drepturile consumatorului conform prevederilor legale generale obligatorii rămân neatinse.
10.2. Dacă una dintre prevederile termenilor și condițiilor generale este, devine nulă sau ineficientă, prevederea nulă va fi înlocuită cu o prevedere care se apropie cât mai mult posibil de aceasta. Nulitatea sau ineficacitatea unei prevederi nu afectează valabilitatea celorlalte prevederi. Modificările și completările aduse contractului de vânzare-cumpărare sau termenilor și condițiilor generale trebuie să aibă loc în scris.
10.3. Contractul de vânzare-cumpărare inclusiv termenii și condițiile generale de afaceri este arhivat de către vânzător în formă electronică și nu este accesibil.
10.4. Anexa la termeni și condiții este un model de formularpentru invocarea dreptului de retragere.
10.5. Informațiile de contact ale vânzătorului: Adresa de livrare Westlogic s.r.o., adresă de email info@zuty.ro
în Opava, 12.2.2020