Sute de mii de clienți mulțumiți

Politică de retur

Nu îți face griji, nu îți vom crea probleme cu nicio reclamație pe care ne-ai transmis-o. Poți fi sigur că ne vom ocupa ca tu să fii mulțumit. Un alt feedback pentru noi pentru a ne îmbunătăți în mod continuu serviciile.

reklamace-topPentru noi, fiecare reclamație este importantă, pentru a merge înainte.

Și dacă totuși ceva nu merge bine

Ne străduim întotdeauna să realizăm ce e mai bun posibil, dar ceva nepotrivit poate apărea întotdeauna și ne pare foarte rău dacă există ceva de care nu ești mulțumit.

  1. Lipsește ceva din colet

    Dacă lipsește o culoare, pensulele sau o parte a ramei, trimite-ne un e-mail în care menționezi ceea ce lipsește și ar trebui să facă parte din comanda ta, iar atunci îți vom trimite imediat articolul lipsă.

  2. Pensulele uzate

    Dacă pensulele tale sunt uzate, taie firele uzate și poți continua să pictezi. Dacă sunt atât de deteriorate încât nici măcar tăierea firelor respective nu ajută, trimite-ne o reclamație și îți vom trimite pensule noi.

  3. Culorile de pe model sunt diferite față de imaginea originală

    Modelul este doar pentru ghidare. Culorile de pe model pot să nu se potrivească cu cele ale tabloului. Culorile de cerneală pe hârtie pot avea o nuanță diferită de culorile acrilice de pe pânză. Un model mai precis poate fi găsit pe site-ul nostru în detaliile fiecărui produs.

  4. Culorile sunt diferite față de cele la computer

    Fiecare monitor funcționează cu o tehnologie diferită, astfel încât culoarea poate fi foarte diferită. Prin urmare, este necesar să verifici calibrarea monitorului tău.

  5. Liniile sunt subțiri și numerele nu sunt lizibile

    Dacă liniile ar fi groase și numerele foarte evidențiate, atunci acestea nu ar putea fi acoperite de vopsea. Aceasta poate fi o problemă, mai ales în cazul culorilor deschise.

  6. Liniile nu pot fi acoperite de culoare

    Dacă liniile nu pot fi acoperite de culoare, vă recomandăm 2 sau mai multe straturi. De obicei, adăugăm suficientă vopsea în fiecare pachet pentru a acoperi perfect toate liniile.

  7. Ai nevoie de un model numerotat

    Când începi să pictezi, nu mai poți vedea numerele de sub suprafața pictată și poți pierde cu ușurință imaginea de ansamblu. Dacă dorești ca ceea ce este tipărit pe pânză să fie imprimat și pe hârtie, nu ezita să ne contactezi pe email la info@zuty.ro.

  8. Numerele depășesc marginea ramei

    Nu este o greșeală. Este corect dacă numerele se extind dincolo de marginea ramei. Tabloul trebuie să se suprapună.

  9. Culorile se usucă prea repede

    Dacă culorile se usucă prea repede, umezește-le cu apă. Este suficient să umezești cu puțină apă, fără a exagera, pentru a nu-și pierde culoarea din intensitate. Utilizăm vopsele acrilice de înaltă calitate, care nu ar trebui să se usuce. Totuși, dacă ceva nu este în regulă, scrie-ne și îți vom trimite noi culori.

  10. Culorile nu ajung pentru întregul tablou

    Acest lucru nu ar trebui să se întâmple, deoarece vopseaua este trimisă în cantități care ar trebui să fie suficiente pentru a picta întregul tablou. Dacă totuși se întâmplă acest lucru, trebuie doar să ne contactezi și îți vom trimite mai multe vopsele, în funcție de ce este necesar.

  11. Coletul nu a ajuns la timp

    În cazul în care ai comandat un set pentru un tablou personalizat după propria fotografie, nu se poate stabili exact când va sosi coletul. Depinde și dacă prima propunere a fost aprobată sau dacă a trebuit totuși să o modificăm. De asemenea, nu putem influența activitatea furnizorilor, așa că timpul de livrare este mai lung uneori.

  12. Vrei să schimbi un tablou

    Descărcă formularul de revocare și trimite-l prin e-mail împreună cu cererea de schimbare a tabloului. Poți descărca formularul de AICI sau din e-mailul de confirmare a comenzii. Apoi trimite tabloul la adresa de mai jos. Dacă este vorba despre un tablou personalizat după propria fotografie, nu este posibil să vă retrageți din contract și să faceți schimb cu un alt tablou. Poți furniza informații mai detaliate în centrul de consultanță pentru clienți.

Pentru a grăbi procesarea unei reclamații, te rugăm să ne trimiți:

  1. Numărul comenzii

    Numărul comenzii este disponibil pe factura trimisă

  2. Numele produsului

    Scrie numele produsului pe care l-ai comandat

  3. Formatul produsului

    Scrie-ne ce format ai solicitat pentru produs

  1. Descrierea defectelor

    Descrie cu exactitate defectul sesizat și care este motivul reclamației

  2. Fotografierea produsului

    Fotografiază produsul și trimite-ne fotografia, împreună cu informații despre ce este în neregulă cu produsul

  3. Cum a apărut problema?

    Încearcă să ne explici cum a apărut problema

Formular pentru reclamație

Pentru a depune reclamația prin care formulezi pretențiile respective, descărcă formularul, completează-l și trimite-l la adresa de e-mail info@zuty.ro împreună cu punctele enumerate mai jos info@zuty.ro

In ceea ce privește reclamația, te vom contacta în cel mai scurt timp posibil, utilizând datele de contact pe care ni le-ai furnizat în formularul de reclamație. În același mod, te vom informa și despre progresul și modul de soluționare al reclamației tale.

Departamentul de reclamații

Adresa companiei
Westlogic s.r.o.
Olomoucká 267/29,
Opava, 746 01,
Republica Cehă